Pages

onsdag 25 februari 2009

Utmanad av Victoria - Min vecka

Utmaning från Victoria antagen:

I veckan:

…ser jag:  "House", "Det Okända" och "Melodifestivalen"
…lyssnar jag:  på fågelkvittret i syrénbersån och längtar efter vår
…läser jag:  in mig på ungdomslitteratur av Johanna Thydell, Katarina Von Bredow m.fl.
…surfar jag:  på bokbloggar, garnbutiker och Etsy.com
…äter jag:  semlor och choklad (och en del mat också förstås!)
…dricker jag: kaffe, vatten och  jordgubbssaft
…jobbar jag:  med romanen, några noveller samt en ny sajt för mitt sångcoachande (min firma)
…bävar jag:  inte för nå´t
…måste jag:  komma nå´nvart med tvättberget samt avmaska djuren
…njuter jag: av  hundpromenader, en hög med böcker (från biblioteket+bokrean), skrivandet
…skrattar jag:  åt min bamse till hund när hon  frustar omkring i snön och "House"
…tänker jag: på hur härligt det är att ha tillgång till sin fantasi och kreativitet och hur gott det är med semlor och choklad

1 kommentar: