Pages

torsdag 24 januari 2013

Kallt & Varmt

Idag är det riktigt kallt! Brr.... Fick dessutom elräkningen för förra månaden och man kan väl säga att det blev jag inte varmare av. Man skulle ha ett litet elverk och sälja el till folk. Då hade jag haft en helt annan ekonomi än jag har nu, det är ett som är säkert. Har en riktigt tuff månad och stressar rejält över hur jag ska få ihop till alla utgifter. För att tänka på annat surfar jag runt och låter mig inspireras av lite av varje. Ett bra sätt att bli lite gladare och höja värmen några grader utan extra kostnad ;) Fina ugglor av recyclade lammullströjor, från For My Darling:
Hade jag en bebis skulle jag köpa fina virkade skor från Mia Piccina:
Men nu har jag ingen bebis, men väl barnasinne så kanske kan jag satsa på skor till mig själv från Em & Sprout:
Jag ÄLSKAR papperspyssel och allt fint man kan göra av papper. Titta bara vilka fina pappersfåglar jag hittade hos Cotton Bird Designs:
Visst blir man pysselsugen? Ska ta en omgång i ateljén innan jag lägger mig, tror jag, så att jag kan visa lite egna alster här framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar